Kuidas tellida / tagastada

Kuidas tellida?

  1. Vali sobiv toode ja lisa see ostukorvi.
  2. Juhul, kui sul on olemas sooduskood, sisesta kood toote all oleva lahtrisse ning vajuta rohelist nuppu koodi aktiveerimiseks.
  3. Seejärel võid suunduda kassasse tellimuse eest maksma.
  4. Tellida saad kas anonüümselt või avaldades oma andmed
  5. Anonüümne tellimine on võimalik siis, kui tellid paki SmartPOSTi pakiautomaati või otse kulleriga soovitud aadressile. Pakiautomaati tellides tuleb sul tuleb kirjutada oma e-posti aadress, telefoninumber ja valida soovitud pakiautomaadi asukoht. Kui soovid pakki kätte saada kulleriga, siis tuleb sul kirja panna e-posti aadress, telefoninumber ja paki kättesaamise aadress.
  6. Kui soovid paki tellida Omniva postkontorisse, siis tuleb sul kirja panna oma e-posti aadress ning paki sihtkoha aadress.
  7. Vajadusel saad sisestada eraldi maksja andmed.
  8. Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile
  9.  Transpordikulu arvutamiseks (juhul, kui kehtib tasuline transport) kliki vastavale nupule.
  10.  Vaata tellimus üle ja vali sobiv makseviis.
  11.  Tasu tellimuse eest.
  12.  Kui oled tellimuse teinud tööpäeval enne kella 14.00, siis jõuab üldjuhul pakk Sinuni juba järgmisel tööpäeval.

 

Võimalikud tarneviisid:

  1. Itella SmartPost pakiautomaati – TASUTA
  2. Omniva postkontorisse – TASUTA
  3. Kulleriga kätte (koju või kontorisse) – 5.50 €

 

NB! Tasuta transpordi pakkumine ei kehti Swedbanki preemiapunktide programmi raames toodete tellimisel.

 

Müügitingimused

 

Taganemisõigus

Liitu meiega, et olla kursis meie terviseuudiste ning sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail ning saad 5% allahindlust järgmisel ostul.