Kuidas tellida / tagastada

Head kliendid! 

Tallinnas nüüd ka kiirkuller - pakk kätte 4 tunniga! Kui teed tellimuse enne 14.00, siis saad kulleriga paki kätte veel samal päeval.

Meilt liiguvad kõik tellimused välja tavapäraselt, kuid postifirmad on üle koormatud ja tellimused võivad seetõttu mitme päeva võrra hilineda. 

Kuigi Covid-19 viiruse tõttu on Eestis erakorraline olukord, teeme omalt poolt kõik, mis võimalik, et hoida teid, oma koostööpartnereid ja ka oma töötajaid tervena.

  • Suur osa meie töötajatest on kodusel tööreziimil, kuid loomulikult vastame kõikidele teie telefonikõnedele ja e-kirjadele. Kuna tervisetooted on hetkel väga nõutud, töötavad meie klienditeenindajad ülisuurel koormusel, kuid tellimused liiguvad tavapäraselt.
  • Et vältida igasugust riski, et kanname viirust edasi, vahetavad meie laotöötajad pidevalt steriilseid kindaid, ei anna kulleritele pakke käest kätte ning vähimategi haigustunnuste puhul jäävad töötajad koju.
  • Hetkel ei väljasta me tellimusi ei laost ega ka oma kontorist, kuid kõik muu toimib tavapäraselt.

Loodame, et püsite terved!

 

Kuidas tellida?

1. Vali toode

  1. Vali sobiv toode ja lisa see ostukorvi.
  2. Kas sul on olemas sooduskood või kinkekaart? Kui jah, siis sisesta see kood ostukorvi vaates vastavasse lahtrisse ning vajuta rohelist nuppu koodi aktiveerimiseks.
  3. Nüüd võid vajutada nupule "KASSASSE" ja suunduda tellimuse eest maksma.

 

2. Vormista tellimus ja vali sobiv transpordiviis

  1. Tellimust vormistades saad valida, kas avaldad oma andmed või teed tellimuse anonüümselt. Anonüümne tellimine on võimalik siis, kui tellid paki SmartPOSTi pakiautomaati, Collect.neti pakiautomaati Tallinnas või otse kulleriga soovitud aadressile.
  2. SmartPOSTi pakiautomaati tellides tuleb sul tuleb kirjutada oma e-posti aadress, telefoninumber ja valida soovitud pakiautomaadi asukoht.
  3. Kulleriga tellides tuleb sul kirja panna e-posti aadress, telefoninumber ja paki kättesaamise aadress.
  4. Omniva postkontorisse pakki tellides tuleb sul kirja panna oma e-posti aadress ning paki sihtkoha aadress.
  5. Vajadusel saad sisestada eraldi maksja andmed, kui need on erinevad tellimuse saaja andmetest.
  6. Tellimuse kinnitamisel saadame sulle tellimuse kokkuvõte sinu kirja e-posti aadressile.
  7.  Transpordikulu arvutamiseks (juhul, kui kehtib tasuline transport) kliki vastavale nupule (Swedbanki preemiaprogrammi tellimustele on alates 15.05.2020 samuti tasuta transport) .

3. Tasu tellimuse eest

  1. Igaks juhuks kontrolli tellimus üle ja vali sobiv makseviis. 
  2. Tasu tellimuse eest.

 

4. Mis kättetoimetamine maksab? Tellimuse täitmise tähtajad

Itella SmartPost pakiautomaati   TASUTA 

Tööpäeval enne 14.00 tehtud tellimuste kättetoimetamine on järgmisel tööpäeval. 

Reedel enne kella 14.00 tehtud tellimused jõuavad Itella pakiautomaati üldjuhul laupäeval.    

 

Omniva postkontorisse    TASUTA   Tööpäeval enne 14.00 tehtud tellimuste kättetoimetamine on järgmisel tööpäeval.                                          
Kulleriga kätte (koju või kontorisse)   5.50 € Tööpäeval enne 10.00 tehtud tellimuste kättetoimetamine 1-2 tööpäevaga                                         
Collect.Neti pakiautomaati Tallinnas 4.90 €

Vaid Pirita, Sikupilli, Depoo ja Kadaka automaadid! Tellimus peab olema tehtud tööpäeval enne kella 14.00, siis on kättetoimetamine SAMAL TÖÖPÄEVAL

 

AINULT TALLINNAS kiirkuller 4 tunniga     5.90 € Tellimus peab olema tehtud tööpäeval enne kella 14.00, siis on kättetoimetamine SAMAL TÖÖPÄEVAL

 

 

Klienditeenindus

(tellimuste komplekteerimise ja kättetoimetamise küsimused)

Tel. +372 660 4742 (E-R 9-17)
info@tervisetestid.ee

Toodete info ja nõustamine

(kui vajad abi toodete valimisel või kasutamisel)

Tel: +372 529 2394 (E-R 9-17)
info[at]tervisetestid.ee 

Meie e-poe tööpõhimõtted:

  1. Toome kauba kätte hiljemalt 48 tunni jooksul, (kui tellid tööpäeval enne kella 14.00), tavaliselt saad paki kätte järgmisel tööpäeval!
  2. Kõik tooted on alati Tallinna laos olemas.
  3. Ostmine on turvaline – oleme Eesti e-kaubanduse liidu liige aastast 2016.
  4. Me ei kogu ega edasta klientide delikaatseid isikuandmeid. Tellimuste andmeid töötlevad ainult selleks volitatud isikud.
  5. Võimalus tasuta konsulteerida farmatseudiga meie kõikide tervisetestide, meditsiiniseadmete, diagnostikavahendite ning muude toodete osas.

 

NB!  Sukki ja sukkpükse pole kahjuks võimalik hügieenikaalutlustel tagasi osta või ümber vahetada.

 

Müügitingimused                                        Taganemisõigus

Sisesta oma e-mail ning saad 5% allahindlust järgmisel ostul. Liitu meiega, et olla kursis meie terviseuudiste ning sooduspakkumistega.

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.